01012023 Of burnum akıyor boğazım hem acıyor hem kaşınıyor kafam zonkluyor ilaçta kullanamıyorum emzirdiğim için ne önerirsiniz
Busra986532 01012023 Redoxon D Vitamini 3 lü etki al. Başka türlü düzelmen uzun sürüyor. 1 bardağın içine atıp eritiyorsun içiyorsun. Şiddetle tavsiye ediyorum. Kuzenim doktor onun tavsiyesiyle kullanıyorum.
Deletedmom_79 01012023 su rahatlatır ısınırsın da korkma Çok geçmiş olsun üşümen abarırsa dikkat et mastit de olmayasın üstüne.
Kuzusununannesiiii Bence doktora gidin. Sütü etkilemeyecek ama size iyi gelecek ilaç yazabilir. Bebeğe de bulaştırma riskiniz var. Hem siz hem de o iyi olsun :)