Berii Aa ben de kanaviçe yapıyorum ama kasnakta değil elde daha kolayıma geliyor. Valla ben de Türkiye’de olsam şahsen işe dönüştürmek isterdim fakat emeğinize değmiyor gerçekten alan çok olmuyor. Ben mesela hat yazısı işliyorum tablo olabilecek şekilde ona rağmen hiç alıcıya denk gelmedim.