kkbrylmazz evet . Ay benim yaşadığımı yaşamışsınız 😅 gecen aşıya götürdüm hemşire 4.70 yazmış 4 kilo 70 gr diye düşünüp bir üzül bir üzül sen 😅 dün hastaneye gittim doktor 5 kilo dedi. Ben yanlış anlamışım . Sağlık ocağı aile hekimliği tartıları biraz tuhaf 😊