Elisssk Kızlar merhaba dün ve bugun kesik kesik regl oldum çok az kanamam oldu ara ara geldi şuandada hiç yok hamile olabilir miyim acaba bu şekilde olan oldu mu hiç bilgilendirirseniz sevinirim
Sinem61 Elisssk ben öyle olmuştum. Gebelik beklemiyordum o yüzden anlamamıştım arkadaşlarıma sorunca hamile olabilirsin demişlerdi. İki aylık olmuştu çocuk haberim yok
Elisssk Sinem61 bende gelinimiz için sordum şuanda bebek istiyor bu şekilde kanaması gelmiş buraya bir danışayım dedim teşekkür ederim bilgi için
Sinem61 Elisssk şüphesi varsa hamiledir muhtemelen. Ben eczane testi yaptım önce tek çizgi çıktı hastanede kan verince pozitif çıktı . Bence direkt kan versin