Kızlar bebeğim 6,5 aylık siirtte yaşıyoruz ve sıcaklar bastırmaya başlıyor yavaştan biz evde tişörtle duruyoruz gece bebeği nasıl yatıracağımı bilemedim tulum kalın ,ince tulum alsam çok kısa giyecek çünkü 1 aya ev sıcaktan durulmayacak hale gelecek güneydoğu sıcağını bilen bilir , direkt uzun kollu bi üst ve altla mı yatırsam şuanda onu da bilemedim hangi ısıda ince bir bluz ve pijamayla yatırmalıyım?