Kızlar benim bebeğim 10 aylık kuru boya ile kağıt çizmeyi çok seviyor ultra birşeyden bahsetmiyorum tabiki çocukları bilirsiniz kalem severler önüne kağıt koyup elinden tutup boyuyoruz kahkaha atıyor hoşuna gitti carioca marka minik mum boyalar gördüm alıp memnun kalan var mı bazıları zor boyanıyor demiş öylemi