TalentedMom Kızlar selam Ütüm bozuldu çok aşırı uçuk olmayan ütü olarak ne önerirsiniz ya da jangisindn2 memnunsunuz
Berilsmom13 TalentedMom Philips azur elite kullanıyorum ama fiyatını bilmiyorum şuan ama aşırı memnunum
Fulyy TalentedMom bence de philips azur kol yormuyor kırısıklıkları anında açıyor annemde mor renkli olanı var harika
TalentedMom Berilsmom13 philps azur rose renk olanı aldım kızlar çok teşekkürler Acemianne000 Ballmoom22 Umrancetin-65 Fulyy @hayalperest2310