Gamtunlina benim pcos um var 1 yaşta doktora gittim tahlillere göre ilaç verdi. Lekelenmem oldu. Sonra bebeğim 14 aylıkken oldum. İlaçtan dolayı mı oldum yoksa etkisi olmadı mı bilmiyorum. Bazı kişiler emzirirken olmuyormuş. Doktorum normal dedi. İstersen kontrole gidebilirsin. Herhangi bir şüphen yoksa içini ferah tut.