Asilllll Benim oğlum da bu hafta tam 1 yaşına girdi ve ek gıdaya başladığımdan beri hiçbişeu yemedi. Hep çok zorlandım depresyona giriyodum artık ve kendisi de zayıf ama sağlığı yerinde şükür.
Ben 10.aydan itibaren kendi kararımla gündüz mamalarını tamamen kestim çünkü mama tok tutuyordu onu. Geceleri mamaya devam ediyorum.
Meme zaten günde iki kere emzik yerine emiyor beslenmiyor onla.
Aynı dönem doktorumuz önerisi ile balık yağına başladık belki iştah açar diye vebu hafta doktoru bi vitamin verdi iştah açıcı şurup, şurubun biraz fayfası oldu bence. Hepsini aynı dönemde yaptım acıksın diye ve 2 yaşına kadar asla izletmem dediğim telefondan çizgi film açmaya başladım son çare günde 1-2 öğününde 10ar dakika izletiyorum. İzlerken hipnoz olup ağzını açıyor zaten🤣🤣
Ve bu arada bir dönem kaşık reddi yaşadığını farkettim hala bazen istemiyor elimle yediriyorum bazı şeyleri ve mücver pankek tarzı kendi yiyeceği şeyler yapınca birqz daha iştahı olup yiyor.
Çok uzun yazdım ama aynı dertten aylarca muzdarip bir anne olarak inşallah bir faydam dokunur fikren size de🥰🌸