Doktora gideceğim hemen doktor demeyin asla da ihmal etmem.. Ama şuan kafama takıldı kesin kitle denir mi yada bu bazı durumlarda da oluşabiliyormu? Emzirmiyorum 4 aylıkken bıraktık bebeğimde 13 aylık. Omzumda bi kaç gğndğr uyuşma ve ağrı vardı. Sonra rastgele elimi göğüsüme götürdüğümde şişliği farkettim. Geziyo ama tek bi noktada değşl elimle oynayabiliyorum.