dikkatbebekvar Emmeye komple dönmeseniz bile, mamayı büyük ölçüde azaltabilirsiniz bence , emzirme danışmanlarından edindiğim bir kaç püf noktayi paylaşayim… 1. Travmatik bir olay yaşamadığınız sürece ve bebeğiniz az da olsa emdiği sürece sütünüz kesilmezmiş, sütü artırmak kolay sütü kesmek zormuş.
- Sağım yaparken iki göğsü aynı anda sağarsaniz hem daha çok süt sagabilirsiniz hem de vücudunuz bir dahaki emme ya da sağıma kdr daha hızlı süt üretir. ( Elektrikli pompa bir göğsünüzü sagarken, diğer göğsünüzü manuel pompa ile sagabilirsiniz , ya da bir göğsünüzü sagarken diğer göğsünüzü bebeniz emebilir eşinizin yardımıyla fln)
- Bol bol su için , mümkünse uyuyun ve bebeğinizle bol temas halinde olun :)))
Bir de şunu eklemek istiyorum , annelik emzirmekten çok daha fazlası ❤️ biliyorum insan çok takıyor ama inanın mutlu bir bebek yetiştirmek her şeyden daha önemli , siz çabalayin ama takdir Allah’tan, mamayla mutlu oluyorsa öyle mutlu olsun… Onunla geçirdiğiniz her vakit değerli :)))