shiningmother34 Arkadaşlar 15 gündür kanamam var. Az bi şekilde değil. Adet olunca ilk günler çok gelir ya o şekilde. Ve hiç azalmadı. Bugün 15. Gün normal mi ? İlk kez oluyor. Doktora gitmeli miyim ?
Emir_mom shiningmother34 Uzun sürmesi ve yoğun olması pek normal gelmedi açıkçası.Bi doktora gidin muayene olun çok geçmiş olsun.
shiningmother34 Baloglum93 alttan muayene ederler mi peki sizce o şekilde kanama varken? Biraz çekinip korkuyorum sanırım.
Baloglum93 shiningmother34 ultrasonla bakar ama belki bı temizleme işlemi gerekebilir bilemem ancak doktorkarar verir