Esra-ba Bebeğim 13 aylık üst dudak bağı olduğunu farkettim üst dişleri yeni çıktı o zaman anlayabildim herhangi bir sorun olmuyor ama bunu yaşayan var mı? Neler yaptınız
Moana Esra-ba benim oğlumda da var hiçbir şey yapmadık. Kız kardeşimde de var sorun yaratmadı onceleri dişleri ayrikti git gide birleşti