Merk etmeyin, her bir çocuk farklı gelişir benim kızım 3 aylıkken dönmeye başladı o da aniden oldu göbeğinin üstüne dönüyodu sonra geri dönemiyodu sonrada sadece hep sol tarafa dönmeye başladı, sağ tarafını 5 aylıkken kulanmaya başladı, yani demem şu ki zorlamayın kendisini ne zaman hazır hissederse dönücek 🤗😊😊