Bebeğimle birlikte uyuyoruz. Emzirerek uyutuyorum. 7 aylığız.
Ama uykuda çok hareketli. Çok sağa sola dönüyor. Ve hatta bazen tummy time yapıyor gözlerini açıyor. Sonra kendime çekiyorum ve emzirerek tekrar uyutuyorum. Ama neden bu kadar hareketli anlamıyorum. Acaba kaliteli uyku uyumuyor mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Benzer durum yaşayan var mı acaba?