Melisuzunoglu anladım, hayırlısı olsun artık. Ben olsam eşimi odadan atardım muhtemelen bu durumda 😂 ayağınızda sallarken çok sakin sallayın. Ben kızımı öyle sallıyordum. 5.5 aylık olunca da yatağında sallamadan uyutmaya başladım. Çok hızlı sallamadığım için kolay alıştı muhtemelen diye düşünüyorum 😊 sizin de hakkınızda hayırlısı olsun, belki güzel bir fikri olan annemiz çıkar 😊