Merhaba öncelikle. 2,5 aylık oğlum 2 hafta önce üşütmüştü ciğerlerinde ve boğazında bir şeh yoktu burun tıkanıklığı ve balgamlı öksürük vardı. Şuan hafif arada öksürüyor. İştahı fazlasıyla azaldı. Hala zorla yedirmeye çalışıyorum mama veriyorum gündüzleri 2 3 kere 30 cc anca içiyor. Geceleri uykusunda yine yediriyorum biraz ama gündüzleri imkansız resmen. Böyle bir durum yaşayan varsa ne yapmam gerek iştahının eskisi gibi artması için yardımcı olur musunuz? Şimdiden teşekkür ediyorum🙏