Ayseee60 eczaneler kafayı yemiş demeniz pek hoş degil eczane calısanı olarak yaZıyorum bizleede sağlık çalışanıyız ,malesef bu sorun ile çok karşılaşıyoruz bize gelen tüm ürünler faturalı depodan geliyor biz 1 adet alıyoruz trendyol faZla alırsa indirimli alıyor olabilir