Bebeğim 2.5 aylık aşı oldu ondan sonra çok huzursuz sabahtan beri yatmiyor çocuk hiç uyumadı uyuyunca ağlayarak uyanıyor elini kulağına fln götürüyor bikac kez gördüm galiba kulağı ağrıyor ağrı kesici verdim ama ne yapabilirim geçer mi yoksa hastaneye mi goturmeliyim