Postu gördüm 🤦🏻♀️ 7 haftalık olduk bizde ama aşırı derece hırıltı var yatarken serum fizyolojik de dibine kadar sıkmıyorum 3 er damla verip aspiratörle çekiyorum sadece sıvı geliyor önceden gelirdi şimdi yok ve geçmiyor bununla ilgili naptınız ?
soğan ve karanfil yaptım koydum hırıltı geçti ama sürekli bir çözüm değil bu