witcher Kızlar bu modeli almak istiyorum ama ağır olur diyorlar bilemedim gidip deneme şansım yok kullanan var mı acaba? İlk ayakkabımız olacak
Asym33 witcher İlk olacaksa böyle bir şey alma canım ağır olur bence yürümekte zorlanabilir aslında görerek almak daha iyi olur
Nacafa witcher aynısını oğluma aldım hiç ağır değil çok memnun kaldım ben, şu an kullandığı küçülünce aynı modelden tekrar almayı düşünüyorum
anayim_ben witcher ilk adım bir özelliği yok yani hafif yumuşak vs değil ayağı küçük olduğu için tercih ettim ben ilk başlar için daha hafif tercih edin bence.
Asym33 witcher Bende vicco aldım ama ucu sert olan var ya onu önermişti mağazadaki bayan bizde onu aldık cokda memnunum çok hafif ayağında yok gibi rahat yürüyor
anayim_ben witcher evet hâlâ kullanıyoruz, bayramda aldık ,ilk adım olarak almadık, kızımın ayağı küçük olduğu için tercih ettik