Tecrübeli annelere sormak istiyorum, 2 çocuklu bir arkadaşım var, benim 3 aylık 1 tane çocuğum var. Arkadaşımın İlk çocuğu (3yaş) hiç birşey yemiyor sadece abur cubur yiyor, diğer çocuğu (1,5 yaş) herşeyi yiyor. Ve bana dedi ki ben tadımlara başladın mı ? Hayır dedim sadece anne sütü içiyor. 5 aylık olunca başlayacağım, Eğer tadımlara başlarsam sütümü bırakır dedim. Oda ben ilk çocuğumda senin yaptığın gibi yaptım 5 buçuk aylıkken başladım ek gıdaya şimdi hiç bişey yemiyor, kayınvalidem vermek istiyordu kızıyordum verme diye. Ama 2. Çocukta saldım verin dedim, doğduğundan beri minicik minicik tattırıyorum , yoğurt, patates püresi, havuç püresi vs yiyebileceği şeyleri, hem iştahı yerinde hemde hâla anne sütü içiyor dedi. Kararsız kaldım annemlerde sürekli tattır biz size hep tattırıyorduk, ilerde bizim dediğimize geleceksin eğer verirsen herşeyi yer diyordu. Sizce de doğru mu? Yapan varmı?