40 günlük bebeğimin bugün göz kapakları biraz şişti neden olur yaşayan var mı? Göz kapaklarındaki bebek sivilcelerinden olabilir mi? İnternette inek sütü proteini alerjisi olabilir yazıyor ama alerjisi olsa 40 güne kadar belli olmaz mıydı? Yardımcı olursanız sevinirim