esin17 bence çok güzel bir şey 😅 zaten artık acıktığında uyanır kendisi :)
Benim bebeğim de yeni 3 aylık oldu, gündüz sizinki gibi 30-40 dakika uyuyor; bir tek dışarı çıkarttığımda 2-3 saat uyuyor. Her gün 12k adım yapıyorum uyuyacak diye 😅
Gece de şimdiye kadar en fazla 4 saat hiç uyanmadan uyumuştu.