Merhabalar,
kızım 9 aylık ve 1 haftadır beşiğinde korkuluklara tutunup ayağa kalkıyıt. Son 2 gündür de baya kalkıp yürüyor, etrafı inceliyor. Beşiğinde kenar koruyucu var ama kenar koruma tüm korkuluğu kaplamıyor ve korkuluğun üst kısmıda açıkta kalıyor. Kalkarken veya düşerken kafasını vurma ihtimali çok yüksek. Aynı şekilde baş ayak kısımlarıda tehlikeli. Bu kısımlarda korkuluk yok ama düz sunta tahta. Bu duruma çözüm bulan var mı? Nasıl bir kenar koruma alabilirim/yaptırabilirim? Ya da başka alternatif ne olabilir?