Kızlar bugün doktor randevumuz vardı doktor gözüne baktı ve görme bozukluğu olduğunu söyledi😥 bi damla yazdı ve masaj gösterdi onu yapmamı söyledi bakalım inşallah işe yarar tam zamanında gitmişiz sizde de bu belirtiler varsa doktora gidin derim geç olmadan.
çapaklanma,kızarıklık,sulanma,gözde küçülme