Kızlar kızım 9 aylık kafası öne düşüyor gibi oluyordu mama sandalyesinde hani böyle tik gibi bişeyden tiksinirsin ürperirsin ya üç gün çok kafaya taktım videoya aldım buranın en iyi nöroloji doktoruna gittim. Videoyu gördü direk söyledi epilepsi ile karıştırılıyor korkmakta haklısın dedi , bir hastalık değil tedaviye ilaçla gerek yok 1 yaşına kadar görülebiliyor sonta kendiliğinden geçiyor dedi. Eeg çekti temiz çıktı ama üç gün epilepsi nöbeti mi diye kendi kendimi yedim yani . Rabbim yavrularımızı korusun inşallah 😊