Rabiaklk merhaba suan uzayan sarılıktan dolayı hastanede yatıyoruz ilerlemeden tahlil yaptırın derim karaciğer enzimleri çok yüksek çıkıyor hastalıktan da olabilirmiş 6 gündür hastanedeyim metobolizmanın tahlil sonuçlarını bekliyorum bu arada bebeğim 3 ay 10 gün hala geçmedi sizin kaçtı?