Bizimhikayemiz Kizlar 1 buçuk yaşında bi çocuğun elleriyle yemek yemesi doğru birseymi çatal kaşık öğretme zamani değil mi sizce? Kevşetme zamani diyor arkadasim ama bende onu coktan geçmiş
Sonsuz32 Bizimhikayemiz benim kızımda 1.5 yaşında eliyle yiyo bazen çatalla kaşıkla o da canı isterse genel olarak eliyle yiyo
Noname21 Bizimhikayemiz ben hiç uğraşmadım öyle neyle isterse onla yedi üç buçuk yaşında cetal kaşık kullanıyor