Merhabalar
4 yaşında kızım 1 aydır yanağım ağrıyor diyor.
Diş doktoruna götürdük diş değil, KBB götürdük orta kulak iltihabı dedi ilaç verdi geçmezse tüp takılacak dedi. 1 hafta oldu şikayeti yoktu şimdi yine yanağım ağrıyor diyor. İlaçlar devam ediyor doktor 3 hafta sonra gel dedi
Yaşayan var mı böyle durumu?