Merhabalar kızıma 3 aylıkken kalça gelişimi geriliği var dendi ve çift bez takmaya başladık 1 ay taktık ve dün kontrole gittik ama hiç işe yaramamıs ve pavlik bandaj takmaya başladık şuan 4 ay 14 günlük süreç nasıl ilerliyor ne kadar sürede düzeliyor bir ay sonra kontrole gidecegiz ama zaöam cok uzun geliyor cok huzursuz içinde bilgisi olan varmı acaba