Bereninannesi__ Kızlar kızım 4 aylık oldu sürekli ağlıyor bağırıyor çok huysuz 7/24 meme istiyo yaptığım hata yüzünden tek meme vermek zorunda kaldım acaba doymuyor mu mama mı versem ne yapacağımı şaşırdım yardım edin 😩
Hshsjshs Bereninannesi__ ac olup olmadigini ennn iyi siz anlarsiniz ama genelde bebeklerin ennn huysuz huzursuz oldugu ay 4.ay ve 4ay atagidir cisli bezinizden bilebikisiniz doyup doymadigini belkide dis etleri kasinmaya baslamistir ondan devamli emmek istiyodur
Hshsjshs 1kere deneyin icinizi sinmiyosa mamayi susarsa ondandir belkide Allah kimseyi caresiz birakmasin
Melayke- Olabildiğince mama vermeyin. Atak haftasında anneyle temas etmek isterler emmek ister sürekli. Kendinize ve sütünüze güvenin bol bol su için süt artırıcı yiyecekler yiyin