Merhaba arkadaşlar ,
1,5 yaşına yeni girmiş bir kızım var . Çoğu zaman ismine bakmıyor Ekran çok seviyor özellikle niloya vs 1 haftadır asla ekran açmıyorum . Bir şey ile ilgilenirken asla yüzüme bakmıyor . Sosyal bir bebek ve güler yüzlü kumandayı getirir bana verir açmam için , suyunu getirir bana verir , gel diyince geliyor , tam 1 yaşında girdi yürümeye başladı . Anne baba dede ,kedi vs diyordu şimdi sadece baba ve dede dediğini duyuyorum . Ama genel olarak ilgisiz bir benek diyebilirim . Yabancıları tanıyor . İşten geldiğim zamana heyecanla karşılıyor beni . Ama bir şeyi getir diyorum getirmiyor komut alması gerekiyormuş sanırım bu yaşta .. sizlerin bebekleri nasıl ? Etrafınızda otizimli bir bebek var mı örnek verir misiniz ?