medine2949 Arkadaşlar bebeğime pandish markalı silikon tabak aldım. İlk kullanımlarimda bi sıkıntı olmadı ama bu aralar o kadar kötü kokuyor ki başına gelen var mı ? Varsa nasıl giderebilirim?
Ysgl26 medine2949 silikon tabakların hepsi iğrenç kokuyor oioi bile aldım o bile koku yaptı. Attım hepsini normal porselen tabakla yediriyorum