Gece beslenmesini kestim 😬 anlamadan ve istemeden oldu atak döneminde yeni özellik yüklendi diye düşünüyorum 😂😂 3 ay 11 günlükler son zamanlarda gece 1 gibi veriyorum 5 ölçek sabah 6-7 gibi tekrar mama istiyorlar. Arada uyansalarda pışpış yapıp uyutuyorum. Çünkü 4 gün üst üste 3 saat sonrası kaldırıp mama verdiğimde istekli içmeyip ardından da fışkırarak kustular uyandırmayı bıraktım sorun kalmadı. Aç olduklarında asla susmuyorlar ve uyumuyorlar demekki aç değiller diye düşünüyorum. Gündüzleri 3 saatte bir 5 ölçek veriyorum