hurremsultann Kızlar paket aldım 5 seans çok emin bir şekilde çok güzel sonuçlar alacaksınız dedi güzellik merkezi yaptırıp memnun kalan var mı
Labellda hurremsultann toparlanma olmuştu bende ama bekarken yaptırmiştım ve her yerim mos mor olmuştu dayak yemiş gibi
Gizemkocar hurremsultann emziriyorsaniz yaptirmamalisiniz ve sezaryen dogum yaptiysaniz en az bir sene beklemelisiniz ben yaptirmadim ama guzellik merkezi arkdsm busekilde soyledi
hurremsultann Labellda ciddi misin ya peki kaç yıl önce yaptırmıştınız hiç öyle birşeyden bahsetmediler
hurremsultann Gizemkocar emziriyorum oğlum 2. Yaşında şuan yaptırmam da bir sakınca yok ama inşllah güzel sonuçlar alırım
Gamze_67 İlk seansinizi yaptırdınız mi bende çok istiyorum yaptırmayı iki snee oldu doğum yapalı kiloları hiç veremedim göbeğim sarkık kocaman basenlerim kalçalarım çok genişledi