Baturunannesii Tprknazli 5 aylıkken başladım ben destekli oturmaya 6 ay bitmek üzere bi süre oturtabiliyor desteksiz ama yavaş yavaş başlayın kısa sürelerle oturtun isterseniz
seizetheday Tprknazli hiç çalışmadım kendisi 8 aylıkken oturmaya başladı biraz o zaman destekledim canım biraz erken 4 ay için bence destekli oturtmak istiyorsan da 6 aydan itibaren başlayabilirsin
papatyam-34 Tprknazli Doktorumuzun tavsiyesi üzerine 4 aylık iken kucağımda destekli oturtmaya başladım şuan 7 aylık kısa süreli desteksiz oturuyor sonra devriliyor 😂
AlinaEmreHan1 Tprknazli destekli oturtmaya başlayabilirsiniz aslında. Az azdan deneyip . Kısa süreli olarak Ben 4aylarda yavaş yavaş başlamıştım oturtmaya. 8aylıkken de tamamen desteksiz oturdu
Tprknazli seizetheday sekiz geç değil mi kaslar eğitilmez zorluk yaşarsın diyolardı tabi her bebeğin durumu gelişimi başka
Umrancetin-65 Tprknazli ben 4 aylıkken destekli oturtmaya başladım kısa süreli ama sizde kısa süreli başlayabilirsiniz bence bi doktartan dinlemiştim 🌹
Ezonunannesi20 Tprknazli benim kızımda 4 ay 20 günlük kendi oturmak istiyor artık günde toplam 10-15 dakika filan destekli bi şekilde oturtuyorum. valla canım burda herkes kendi bildiği gibi büyütüyor çocuğunu herkwsin de doğrusu yanlısı kendine bence sende bildiğin ve istedigin gibi büyüt sonuçta sende bebeginin zarar görmesini istemezsin yani
Daammlaaa Her bebeğin gelişimi farklı olmakla birlikte benim oğlum çok hareketli olduğundan 4 aylıkken kendisi kucakta vs hep oturur pozisyondaydı destekli şekilde oturtturuyordum bende ,buna bağlı olarak desteksiz oturmasıda daha erken zamanda oldu
Daammlaaa NilDua bebek hazırsa bence destekleyebilirsin , ben sormuştum doktorlar ortalama bir zaman söylüyorlar bana erken demişti ama ben dinlemedim 😂 bir sıkıntı da yaşamadım zaten kısa süreli oluyor ilk etapta
B1elf Tprknazli 8 ay yazan anne olmuş öyle brisey yok cocugumuza kendimiz destek ve teşvik vermeliyiz doktorum 3. Aydan itibaren ilk gün 5 dk 2. Gün 6 dk gibi kendini ayarla yavaş yavaş kucağınds oturt demişti 3. Ay ile beraber bende oturtmaya basladım yavaş yavaş 7. Ayınım ilk günlerinde tamamen desteksiz oturuyordu dönmesi içinde yedigondsn itibaren kendim tesvikledim egzersiz yaptırdım her sabah sonra kollarını kundak içindeymiş gibi dümdüz koyar sağdan sola soldan sağa döndürür yüz üstü bırakırdım 3. Ayında sağına soluna çoktan dönmeye başlamıştı
NilDua Daammlaaa ben ayakta da tutuyorum hatta yürütüyorum koltuğunun altından tutarak hoşuna gidiyor 🤣🤣🤣
onlymom Tprknazli ben de 4,5 aylıkken günde bir kaç kez çok çok kısa süre oturtmuştum. Heyecanlanıyor mutlu oluyordu ah kuzuumm ne ara büyüdü yaa 😍 Şimdi 7 ay 7 günlük hızlı hızlı emeklemeyi öğrendi durdurabilene aşk olsun 😂😍
Kbraoguzz Tprknazli 4,5 aylıkken kucakta az az 5,5 aylıkken destekli oturttum kızımı 6,5 aylıkken desteksiz kendi oturabiliyodu drumuz böyle ilerlememi söylemişti siz zaten anlarsınız hazır olduğunda yavaş yavaş kucakta başlayabilirsiniz
Humanur14 Tprknazli bebeğiniz belirler onu oturmaya hevesliyse destekli kısa süreli oturtmaya başlayın bence ben kızımı 3.5 aylıkken destekli oturtmaya başladım 5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı hiç bi problemde olmadı