Catlakbiranne Canım anneler buluşma yapalım mı? Hem çocuklar hemde bizlere iyi gelir ne dersiniz? Buluşma yeri önerisi bildiğiniz güzel yerler varsa yorumlara bekliyorum. Avrupa ve Asya yakasında ortak bir yer bulalım ne dersiniz?
Mhmdemnannesii Catlakbiranne Yaa çok güzel olur bende Avrupa yakasındayım habiblerdeyim oğlum daha 6 aylık yakın yer olursa katılırım bende😍
Catlakbiranne alintugce34 Aslında benim aklıma da Eminönü tarafı geliyor ortak nokta olabilir her yere
Catlakbiranne hurremsultann İkisi de olabilir aslında ortak yerler bildiğiniz oyun alanı olan bir yer var mı?
Mhmdemnannesii Catlakbiranne Evet çok güzel olur. Sizin bebiş ne kadarlık acaba🌸 Ya bu Gaziosmanpaşa’da pıtırcık cafe oyun salonu var hem büyük oyun alanı çok güzel hemde annelerin güzel vakit geçireceği cafe bilmiyorum uygun mu ama
Catlakbiranne Mhmdemnannesii Bana yakın açıkçası ama başka annelerimiz için uygun mudur bilemem ☺️ 23 aylık
Ayferde Mhmdemnannesii şuan arnavutköy de oturuyom ama evlenmeden önce oradaydım benim oğlumda 6 aylık eğer yaparsanız bende katılmaktan mutluluk duyarım arkadaş çocuklarımızada iyi gelir
Ymnannesi Catlakbiranne @“Catlakbiranne”# Mhmdemnannesii Benimde bebegim 4 ay 12 günlük yakın olursa gelirim Avrupa yakası dayım bende bağcılarda 😊
Catlakbiranne hurremsultann Evet çok mantıklı Gülhane parkı da ama bu durum biraz yorucu da olabilir çünkü hep peşinden koşmak zorunda kalabiliriz 2 yaşında oğlum ben hiç oturamam orada heralde alıp başını gidebilir
hurremsultann Catlakbiranne benim oğlum da 2 yaşında ama kapalı alanlar da durmayabilir çocuklar bilemedim ki
Catlakbiranne hurremsultann Şuan desenize hiçbir şekilde durmuyorlar ☺️ Ortaklaşa bir yer ayarlarsak şuan ben her türlü uyarım ☺️