Catlakbiranne Buglem-inAnnesi Bakın posta öyle bir yazmışsınız ki sanki direk ağzına vermiş gibi. İnsan şaşırıyor postu okurken birden tepki veriyor insan bu yüzden
Buglem-inAnnesi Catlakbiranne ilk siz yazmıştınız ve size nasıl olduğunu açıkladım siz devam ettiniz söylemlerinize o an telaşlandım nasıl yazdığımı bilmedim zaten o yüzden ön yargılı olmayın diyoruz bi açıklayalım