Kızlar bebeğim 3 aylık olacak pazartesi günü. Şehir dışına cikicam. Rota aşısı yapılması lazim. Gideceğim yerde ki sağlık ocağı biz yapamayız dedi. ( çok saçma bence ) yanı illa tam 3 aylık olduğunda mi yaptırmam lazım yoksa 10 gün sonra geleceğim o zaman da oluyor mu ? Birde başka özel aşı var mı bu aylarda. Ona gore onu da yaptıralım hemen.