Mervetnl canım bencede normal neden diye sorarsan belki 10 çocuk doktoru bir o kadarda çocuk nefrolugu ve ürolog gezdim söyledikleri tek şey bebekler kusunca,salya akitinca, terleyince ve ishal olunca sıvı kaybederler yani bebek çiş yoluyla değil diğer sebeplerle vücuttaki sıvıyı atıyor bizde çiş yapmadı diye evham yapıyoruz . Benim gittiğim doktorlar cok aşırıya kacmamak şartıyla şu vermem gerektiğini söylediler ve gerçekten farketti yani şimdi daha çok cisli bez alıyorum ama gece yapmama olayı devam ediyor çünkü gece aşırı terliyor oğlum belki dört defa kıyafet değiştiriyorum