Tosbigimleben Ben tam da bu sıralar kızıma rutin oluşturdum. Her gün ayni saatte yatağına koydum. Saat 8 de uyumaya götürdum. Oda karanlık ve sessiz olması lazım. Gün içinde hep yoruyordm. Oyun oynayarak gezerek. Akşama bayilmis oluyor. Uyutmadan önce emziriyorum. İyice karnını doyuruyorum. Altını değişip yatağa bırakıyorum. Emziği de veriyorum. Tabi ilk zamanlar çok çektim bu düzen oturana kadar. Saaterlece ağladım. 15 gün içinde kızım alıştı bu düzene. Aksam 8 bucukta uyuyo sabah 7 bucukta kalkıyor. Gece acıkırsa 1 veya 2 defa kalkıyor emmmek için. 🌸 3 aylık şuanda. Şimdiden alıştırma ya çalışın. Ama sabırlı olmak lazim 🌸🌸