ilyestaa Evet tek geçerim Stanley’i bizde litrelik boylarından aldık belki 4 5 sene oldu alalı performansından asla birşey kaybetmiyor biz eşimle kamp insanıyız -14 derecede Uludağ da kamp yaptık 2 gün termostaki sular 2.günün sonunda dahi hala kaynardı o derece muhafaza ediyor işte bir kere alıp iyisini almak lazım