Kızlar reglimin bitişinden bi kaç gün sonra ilişki oldu ve bi şekilde men kaçtı bende zaten yumurtlamam olmaz diyerekten önemsemedim 1 gün sonrasında yumurtlamam oldu çünkü akıntım kasık ağrılarım ve batmasından anlıyorum bunu.Eşimde kızımla beraber dışarıdaydı yaklaşık o ağrı sızılardan 2 yada max 3 saat sonrasında Ella kullandım.2-3 gündür düşünüyorum yani etkisi olmuş mudur yoksa döllenme yumurta çatlar çatlamaz gerçekleşip etkisini yitirmiş midir hap