Catlakbiranne Her çocukta mı var bu durum? 23 aylık ve sürekli ama sürekli oturduğum an elimden tutuyor kaldırıyor bişey istiyor veriyorum oturuyorum yine kaldırıyor. Hep aynı anam isteği bitmiyor totom yeri göremiyor yazık be bana😅
Berilsmom13 Catlakbiranne 18 aylığız bizde aynıyız her kalk dediğinde kalkmıyorum valla yoksa oturamam
Denizoglan Catlakbiranne benim oğlumda 16 aylık yalnız hiç birşey yapmıyor çıldırmak üzereyim resmen sürekli elimi tutup bir yere götürmeye çalışıyor elimi tutup oyuncağıyla oynatmaya çalışıyor nasıl aşılır bu mevzu
Catlakbiranne Denizoglan Valla aylardır aşamadım ben sanırım tüm bebeklerde var bu ama çok yoruyor bu durum sürekli kaldırıyor ve sabrı asla yok o an kalkmak zorundayım veya o an elini tutmak zorundayım
Tombikdonerartikcokpahali Boğazları boş durmuyor. Bizimki de dakika başı buzdolabına götürüyor. Kuru üzüm,leblebi,çerez saniye basi birsey yiyor illallah ettim artik 😂 21 aylık
Catlakbiranne Tombikdonerartikcokpahali Aha bizimki 😅 Aynı alıyor mutfağa götürüyor ne istediğini de bilmiyor
Berilsmom13 Catlakbiranne ağlıyor ama ağlayabilirsin ben senin oyuncağın değilim oyuncakların içerde gidip onlarla oyna Beroş diyorum 😂
Tombikdonerartikcokpahali Catlakbiranne Vallahi öyle birsey verirsem susuyor salatalik elma falan onlarla susturuyorum. Şurupları görüyor onlari zorla istiyor allahtan o zamanlarda kan ilaci içiyor da onu veriyorum yoksa susmayacak 🤣😂yazik bize ya
Berilsmom13 Catlakbiranne evet gayet güzel anlaşıyoruz 😂 ağlayınca hiçbir dediğini yapmadığımı biliyor çünkü artık
Catlakbiranne Tombikdonerartikcokpahali Anaaaa anlattıkların benim oğlum nereden tanıyorsun oğlumu bu kadar 😅 İlaç delisi sürekli istiyor ilaç 😅 Bende sürekli bir şeyler veriyorum öyle oturuyorum anca şuan bunları yazarken bizimki tıkınıyor yine ,😅😅😅
Berilsmom13 Catlakbiranne 18 aydır ağlayarak bişey yaptırmaya çalıştığında asla yapmadım asla taviz vermedim o yüzden yenmem gereken bir durum oluşmadı. Çocuklar çok zekiler bir kere sizi kullanabileceğini sezinlesin devamı geliyor malesef
Catlakbiranne Tombikdonerartikcokpahali İstanbul sen Ayy valla arkadaşsızlıktan bende oğlumda bunaldık çok iyi olur
Catlakbiranne Tombikdonerartikcokpahali Ayyy çok uzağız mübarek ne işin var kartalda 😅 Esenler tam göbeği işte İstanbul’un gel oralar uzak komşum olsana😅