Hangi mama daha iyi kullananlar yazabilir mi gaz yapmayan kusturmayan ve tok tutan. Aptamil 1 kullandım gaz yaptı, hipp combotic kullandım bebeğim hem kabız hem isilik oldu ve kusturuyor.
Bu arada bebeğim prematüre doğdu. Aptamil prematil var ama o da sadece eczane de oluyor kolay da bulunmuyor.