minikoglummmmm Kızlar bebeğim soğuk almış 7 aylık acilde buhar verdiler evde de verin denildi uyguna satan varmı
incir-receli minikoglummmmm buhar mı hava mı? ikisi farklı çünkü bir de satan kişinin kargolaması size ulaşması uzun sürer letgodan yakınınızda satan varsa öyle bakın isterseniz
Berilsmom13 minikoglummmmm canım trendyoldan almıştım 300 tl idi oralara bi bak bence önce yani burdan kimse 100 tl ye falan vermez çünkü sanmıyorum
Mertveannesi2211 minikoglummmmm e bebekten 300 e falan almıştım ben orda çokta pahalı değil aslında oraya bakabilirsiniz
Busra986532 minikoglummmmm küçük sessiz nebilazatör olanlardan al canım. Çok rahat. Bende eskisi vardı çok sesliydi kızıma tutamıyırdum. Şimdi uyurken veriyorum. 2 side hemen hemen aynı fiyat. Sesliden alma pişmanlık
Berilsmom13 minikoglummmmm sanırım nebülizatör arıyorsunuz ben wohler marka almıştım 367 tl şuan memnunum
minikoglummmmm Berilsmom13 bakimm bir dediginize dolaba baktım evet hepsi sıfırıyla aynı fiyatı yazmış
Berilsmom13 minikoglummmmm aynen en azından hijyenik bir şekilde sıfırını al canım daha iyi olur ben memnunum
YagizAlinin_annesi minikoglummmmm bunlar genelde sesli çalışıyor gece felan verilcek oldu mu uykusunda korkuyorlar Nexus marka sessiz olandan almıştım ben şarjlı her yerde kolaylıkla kullanılıyor alerjik bir bebeginiz varsa sürekli ihtiyaç halinde iyi bir sey almanızı öneririm degistirdigim kaçınca makina en son şimdiki kullandığımızdan memnunum fiyat olarak bunlara göre iki katı ama bilginiz olsun ..
minikoglummmmm Berilsmom13 bunu bizde kullanabiliriz değilmi almışken kullanışlı olan olsun her evde olması gereken gerçekten
minikoglummmmm Berilsmom13 şimdi eşim bir konuşudan buldu gitti almaya benim içine normal su koymam gerek değilmi hiç kullanmadım
Elifnefesyunus En önemlisi sessiz olması söyliyim size gece yapmanız gereken durumlar oluyor bebeğiniz hastayken ben aldım gümbür gümbür sesi uyurken tıkanıyor uyandırıp yapmak zorunda kalıyorum yada sesine uyanıyor
Aselim01 minikoglummmmm [https://ty.gl/irdcu3cfid](https://) bundan kullaniyorum canim cok da memnunum hem sessiz hem pilli ve sarjli
Berilsmom13 minikoglummmmm hayır serum fizyolojik koyuluyor nebülizatörse veya ventolin filan dr tavsiyesiyle. Ama soğuk buhar makinesi ise su koyulur komşuya sorun bence
TRTCOCUK minikoglummmmm hastaneye goturmusseniz doktor reçete yazmıştır onun içinde ilaç var onu makineye koyup kullanmanız lazım
minikoglummmmm Berilsmom13 ya sordu annesi babası ölmüş adam da bilmiyormuş soğuk buhar makinası birde hava veriyor sanki buhar değil normal mi bu