Belinayss merhaba benim kızımda 1 ay 17 günlük. maalesef biraz zor geçiyor benim kızımın ıkınmaktan ve ağlamaktan göbek fıtığı oldu hatta. ilk malfor ve sap simplex kullandık ama bize iyi gelmedi üç gündür nurse harveys şurup olanı kullanıyoruz gaz için, bigaia da probiyotik bize çok iyi geldi 3 gündür daha iyi. gaza böyle çare bulduk ama ağlamaya bir çare yok maalesef. bol bol masaj yapıyorum zeytinyağı ile karnına poposuna ve egzersiz yaptırıyorum youtubede var videoları. bu şekilde geçiyor bizim, Rabbim yardımcımız olsun hepimizin 🩷