Size tavsiyem 13 aylık olmuş artık yürütece veda edip biraz yer bebesi yapmak kendi haline bırakmak . Yürüteç tembellestiriyor bı sure evet büyük rahatlık ama sonrasinda yürümede problem oluyor parmak ucuna basma gibi . Kızım 14 aylık yürüdü. İnşallah sizin minik de hemencik adimlamaya başlar 🌸🙏🏻