Tontis_annesii Kızlar göğsümde sertlik var dokanınca biraz ağrıyor ve göğüs ucumda delikte küçük bi beyazlık var bilginiz var mı?
Filizz23 Tontis_annesii canım iğneyle o beyazlığı aç aynı durumu yaşadım tıkanmış göğüs ucun yoksa mastit olursun
endoplazmikretikulumiste Tontis_annesii boşaltılamayan fazla süt tıkar oda sertlik ağrı ateş yapar buna mastit denir , benek yeterince emmiyorsa sağarak boşalt ferahlat göğsü birde ne olursa olsun mamografiye gir başka türlü dert olmasın
gurbetcimami Tontis_annesii bol bol emzirdim o göğsümü o şekilde geçti ama ben de öyle bi beyazlık olmamıştı
Filizz23 Nedenini bilmiyorum olabiliyo yani ama kolay şekilde iğneyle açılıyo emzir bebişini geçiyo hemen sertlik ağrı